کابل استک مدل CAB STACK-T2-50cm
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

کابل استک CAB STACK-T2-50cm دارای وزنی سبک و ابعادی به طول 50 سانتی متر می باشد که در بازار تجهیزات شبکه با کیفیت عالی می توانید خریداری کنید. این کابل سازگار با سوئیچ های سیسکو سری 3650 می باشد و همچنین برای استک کردن سوئیچ ها ایده آل است.

کابل استک سیسکو CAB STACK-T2-50cm قابلیت اتصال چندین سوئیچ را دارد و امکان ایجاد یک سوئیچینگ واحد را برای شما فراهم می کند. کابل های Stacking، کابل هایی هستند که برای چندین سوئیچ انباشته استفاده می شوند تا از نظر فیزیکی به یکدیگر متصل شوند. اینکه کدام کابل ها را انتخاب کنید به نوع STACK سوئیچ ها و فاصله سوئیچ ها بستگی دارد.

کابل استک CAB STACK-T2-50cm یک محصول سازگار و انعطاف پذیر است و هیچ مشکل سازگاری با دستگاه های سیسکو شما را نخواهد داشت. همچنین کمپانی سیسکو کابل استک CAB STACK-T2-50cm را در کارخانه با بسته بندی جدید و اصلی تولید می کند. این کابل شبکه سیسکو معمولاً از جنس کابل های مسی است.

این محصول دارای کانکتورهای RJ45 در هر دو طرف خود است و برای اتصال دستگاه‌ها به سوئیچ‌ شبکه ها، روترها، سرورها و سایر تجهیزات شبکه استفاده می‌شود. استفاده از کابل استک CAB STACK-T2-50cm به دلیل کاهش هزینه و ازدحام کابل در رک‌ شبکه و کابینت‌های شبکه بسیار مفید است.

منبع : خرید کابل استک CAB STACK-T2-50cm





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: